Qwill Energy Drink Collection

Enter (Aldi)

2014. augusztus 27. 12:13 - Qwill E.D.C

enter_1409134315.jpg_720x960

Nos hát első sorban a beszerzéséről annyit, hogy elsétáltunk az Aldiba és megvettük ez a "kincset". Kemény 99 huf -ba fájt, amit így megkóstolva sajnálok érte, mert ez borzalom. Maga a doboz a Silver kannát váltotta/váltja és ha a külsőt kellene pontozni akkor én 8/10 -et adok neki, mert tetszik, nincs túl bonyolítva, túlgondolva, egyszerű, letisztult, talán ezért tetszik. Térjünk át a löttyre. Mivel a tapasztalataim alapján a hűtött drink finomabb így ezt is beraktam a hűtőbe 1-2 órára, hogy ne legyen túl hideg. Mikor szisszentettem meg is illatoztam, már akkor azt éreztem, hogy ez nem lesz a kedvenc italom. Két korty után be kellett látnom, hogy ez a  rosszabbik fajta tutti-frutti ital. (Tutti-fruttis italokat Én a HELL -hez szoktam hasonlítani)

Így: Design 8/10
      Íz 4/10

komment
Címkék: Tesztek

A bejegyzés trackback címe:

https://qwilledrinkcollection.blog.hu/api/trackback/id/tr836640687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása